Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

#jestnaswiecej – kampania przeciw hejtowi w sieci

Uczniowie klasy gimnazjalnej i ósmej szkoły podstawowej wzięli udział w kampanii Fundacji Orange #jestnaswiecej.

W ramach tej akcji młodzież odbyła lekcje dotyczące przeciwdziałaniu hejtowi w sieci.

Celem zajęć było uzmysłowienie uczniom potrzeby sprzeciwu wobec obrażania i znieważania w internecie oraz zachęcanie do reagowania na wszelkie przejawy tego typu zachowań.

Myśl przewodnia #jestnaswiecej uświadamia uczniom, że hejterów nie jest wielu, bywają głośniejsi i bardziej widoczni. By dać im odpór trzeba reagować, pokazać swoją siłę.

W ramach kampanii #jestnaswiecej powstał symbol, za pomocą którego można pokazać swój sprzeciw wobec hejtu. Jest to pomarańczowa sznurówka. Akcję wspierają artyści m.in. Tomson i Baron z zespołu Afromental oraz influencerzy znani z TikToka i Instagrama.

Więcej informacji o akcji można przeczytać na stronie www.jestnaswiecej.pl

Jerzy Zyguła